SUSPERTU eta ATEHCNA

Fecha2023 | 12 | 13
SUSPERTU

[EUS] Orientazioaren helburua ikasleei alderdi guztietan garapen integrala lortzen laguntzea da. Ildo horretan, azaroan zehar, Orientazio Departamentuak hainbat jarduera egin ditu: Sare Sozialen arriskuari buruzko hitzaldiak DBHko 1. mailako ikasleentzat eta familientzat, SUSPERTU elkartearen eskutik "drogen prebentzioari" buruzko tailerra DBHko 2. eta 3. mailako ikasleentzat, eta argazkietan ikus daitekeen bezala, batxilergoko 2. mailako ikasleei zuzendutako hitzaldia ATEHCNAko (Nafarroako Gibeleko eta Bihotzeko Transplantatuen eta Gaixoen Elkartea) langileekin, non ikasleekin benetako kasuen esperientziak eta egoerak partekatu zituzten. Ikasleei mezua hainbeste iritsi zitzaien, non hainbat ikasle emaile izatera animatu diren. Izan ere, "Organoak ematea bizia ematea da" esaldiak dioen bezala, ematen duen eta jasotzen duen pertsona bakoitzarengan islatzen den ekintza da.

[CAS] El objetivo de la orientación es contribuir al desarrollo integral del alumnado en todos los aspectos. En este sentido, a lo largo del mes de noviembre, el Departamento de Orientación ha llevado a cabo diversas actividades: charlas sobre el riesgo de las Redes Sociales para alumnado y familias de 1º de ESO, taller de "prevención de drogas" para el alumnado de 2º y 3º de ESO, de la mano de la asociación SUSPERTU y tal y como se aprecia en las fotos, una charla dirigida al alumnado de 2º de bachillerato con trabajadores/as de ATEHCNA (Asociación de Trasplantados y Enfermos de Hígado y Corazón de Navarra), donde compartieron con el alumnado las experiencias y situaciones de casos reales. Al alumnado le llegó tanto el mensaje que varios/as se han animado a hacerse donantes. Porque como dice la frase “Donar órganos es dar vida”, un acto que se ve reflejado en cada persona que dona y en la que recibe.

@phnavarra_ghnafarroa
@atehcna_navarra