Haur Hezkuntzako etapak haurren garapen prozesuan berebiziko garrantzia du. Garai honetan izandako esperientziak etorkizunera begira erabakiorrak izango dira. 

Gure ikastolan haurra ikas-irakaskuntza prozesuaren erdigunean kokatzen dugu. Ikastola, familiekin batera, etapa hau esperientzia aberatsez beterikoa izan dadin lanean dihardu, eta etengabe aprendizaiak ikuspegi integral batetik sustatzen dira. Norberaren autonomia, gizarteratze prozesua, lenguaiaren garapena, eremu kognitibo eta emozionalak, eta psikomotrizitatea gure hezkuntza proiektuaren baitan jorratzen ditugun esparru nagusiak dira. Abiapuntua haurra ikastolara pozik etortzea eta ikasten disfrutatzea da.

Gure ikastolan murgiltze eredua funtsezkoa da euskara izango baita, gure proiektu eleanitzaren baitan, hainbat ikaskuntzetarako ardatza eta ezinbesteko tresna.

Haurraren garapen integralarako ikastolan garatzen dugun marko pedagogikoari  hIZAN deitzen diogu. Ikuspegi pedagogiko eraldatzaile honen ezaugarri nagusiak honako hauek dira:

  • Ziurtasunez jokatzeko espazioak eratzea horrela sortutako ongizatetik haurra besteengana eta ingurura konfidantzaz eta autonomiaz ireki dadin.
  • Pedagogia ekintzailea, egiten ikastea, esperimentatuz eta manipulatuz.
  • Ikuspegi eraikitzailea, ikaslea bere aprendizaien egile aktiboa bihurtuz. 
  • Ikas-irakatsi prozesuan haurraren ikaskuntzak lehenestea. 
  • Bizipen, esperientzia eta jardueren bidezko ikaskuntza esanguratsua bultzatzea, autonomía eta lan taldea bultzatuz.
  • Adimen emozionalaren proiektu propioa, Kaeruko adituen aholkularitzapean. 
  • Ikasle bakoitzaren garapen behar ezberdinen identifikazio goiztiarra. Neocortex zentruko adituekin elkarlanean. 
  • Ikas erritmoak  errespetatzea.
  • Ikaslearen berezko gaitasunetan erabateko konfidantzia izatea.
  • Sormena eta jokuaren bitartez egindako ikaskuntzaren sustapena.
  • Musika eta artearen garrantzia. 
  • Psikomotrizitatearen bitartez, haurraren garapen orekatua bultzatzea.
  • Elkarrekin ikasi, bizikidetza proiektu baten baitan non familia eta ikastola norabide berean lan egiten duten. 
  • Aniztasuna aberasgarria den aldagaia bezala ulertzen dugu. 
  • Adin ezberdineko ikasleen arteko hartu-emana erraztea.