Haur Minbiziaren Nazioarteko Eguna

Fecha2024 | 02 | 15
Otsailak 15

HAUR MINBIZIAREN NAZIOARTEKO EGUNA 2024
Urrezko lokarriaren indarra, mundu bidezkoago baten alde

#HaurMinbiziarenNazioartekoEguna
#UrrezkoLokarriarenIndarra #ICCD2024

Adingabe bati minbizia diagnostikatzen zaionean, bere bizitza eta familiarena irauli egiten dira segundo batean. Baina bere inguru guztiari ere eragiten dio, lagunei, ikastetxeari... Bat- batean, adinagatik izan behar ez lituzketen kezka eta egoerei egin behar diete aurre.

Tratamendua luzea izaten da, eta diagnostikoa egin aurretik egiten zituen eguneroko jarduera guztiak egitea eragozten du: eskolara joatea, parkean jolastea, eskolaz kanpoko jarduerak, lagunen urtebetetzea...

Haur Minbiziaren Nazioarteko Eguna dela eta, Espainiako Haur Minbizidunen Gurasoen Federazioak, Espainia osoan zehar banatutako 22 guraso-elkartek osatutakoak, "Urrezko lokarriaren indarra" jarduera prestatu du adingabe horiek eta haien familiek pairatzen duten errealitatea ikusarazteko. Ikusten ez dena ez delako existitzen.

Gaixotasun hau pixka bat hobeto jasateko guztion laguntza garrantzitsua delako.

Elkarteetako profesionalek egunez egun egiten dute lan hori, eta hezkuntza-komunitate osoak, adingabe horiei eta haien familiei itxaropen- eta babes-mezuak bidaliz ere lagundu ahal izango du.

Urrezko lokarriak gaixotasun hori duten pertsonekiko enpatia esan nahi du. Sinbolo hori daramana animoak eta indarra ematen ari zaie zailtasun asko bizi dituzten haur eta nerabeei.

Hori gainditzeko unea da, eta gogoratu denok berdinak izan behar dugula, edonon aukera eta arreta berberekin, eta gaixotasun honek ondorio asko utz ditzakeela. Beraz, tratamendua amaitu bada ere, behar horietarako jarraipen eta arreta espezifikoarekin jarraitu behar da.

Federazioak eskerrak eman dizkigu parte hartzeagatik, minbizia duten adingabe guztientzat etorkizun hobean sinesteagatik eta haien familiei ahotsa emateagatik.