Kultura eta kirol jardueren helburu nagusia euskararen erabilera ikasgelatik haratago sustatzea da, ingurune ez-akademiko batean, ingurune ludiko eta sozial batean.

Helburu orokorrak:

• Kiroltasuna, norberarenganako eta besteenganako errespetua, konpromisoa eta adiskidetasun osasuntsuko giroa

• Jardueraren prozesu osoan zehar euskaraz komunikatzea.

• Ikaslearen hezkuntza integrala

• Jarrerak trebetasunen gainetik baloratuko dira

• Gure ikuspegia prestakuntzakoa eta ludikoa izango da

• Kirol-lehiaketetan, derrigorrezkoa izango da Ikastolako kirol-jantzi ofizialak janztea
DBH /BATX13.78 KB

Euskera C1 y B2

4º E.S.O. y Bachiller
extraeskolarrak@pdzikastola.net

Batxilergoko (C1) eta DBH4 (B2) mailako azterketara aurkezteko aukera izango dute.

Saio lektibo osagarri hauek ikasleria frogen formatoan trebatzeko antolatuak daude.

Sarritan, nahiz eta maila egokia izan, ikasleek ez dute konpetentziaren bat gainditzen froga formatora egokitzen ez direlako.

Euskara

INGLESA B1

DBH 4
extraeskolarrak@pdzikastola.net

DBH4ko ikasleek ingelerako B1 mailako azterketara aurkezteko aukera izango dute.

INGLESA B1