Kultura eta kirol jardueren helburu nagusia euskararen erabilera ikasgelatik haratago sustatzea da, ingurune ez-akademiko batean, ingurune ludiko eta sozial batean.

Helburu orokorrak:
 

  • Kiroltasuna, norberarenganako eta besteenganako errespetua, konpromisoa eta adiskidetasun osasuntsuko giroa

  • Jardueraren prozesu osoan zehar euskaraz komunikatzea.

  • Ikaslearen hezkuntza integrala

  • Jarrerak trebetasunen gainetik baloratuko dira

  • Gure ikuspegia prestakuntzakoa eta ludikoa izango da

  • Kirol-lehiaketetan, derrigorrezkoa izango da Ikastolako kirol-jantzi ofizialak janztea

Pandero

Dirigido a
LH eta DBH
Responsable
Txaro

Trikitixa klaseak banaka dira eta panderokoak taldean. Denok batera entsaioak egingo ditugu, ikasturtean zehar irteera batzuk leku ezbedinetan egiteko. 

Solfeoa dakienari partituren bidez irakatsiko zaio, eta ez dakienari zenbakien sistemaz. 

Pandero ikasteko ez da musika ezagutzak behar.

Ikasleek beren trikitia edo panderoa ekarri beharko dute. 

Lehen Hezkuntzako 2. mailatik gorako ikasleei zuzendua (barne).

Pandero

Trikitixa

Dirigido a
LH eta DBH
Responsable
Txaro

Trikitixa klaseak banaka dira eta panderokoak taldean. Denok batera entsaioak egingo ditugu, ikasturtean zehar irteera batzuk leku ezbedinetan egiteko. 

Solfeoa dakienari partituren bidez irakatsiko zaio, eta ez dakienari zenbakien sistemaz. 

Pandero ikasteko ez da musika ezagutzak behar. 

Ikasleek beren trikitia edo panderoa ekarri beharko dute. 

Lehen Hezkuntzako 2. mailatik gorako ikasleei zuzendua (barne).

Trikitixa

Mekanografia

Dirigido a
LH
Responsable
extraeskolarrak@pdzikastola.net

Mekanografia-tailerren bidez, teklatua modu egokienean erabiltzen ikasten da, eta teklatuari begiratu gabe eta ordenagailuaren pantailara begiratuz idazteko trebetasuna hobetzen da.

HATZ10 on line aplikazioarekin ikasten da.

 

Mekanografia

Margoketa

Dirigido a
HH - LH
Responsable
extraeskolarrak@pdzikastola.net

Haurren adierazpena eta sormen halmena bultzatzea da helburu nagusia, nahiz eta batzutan amaierako produktua hain ikusgarria ez izan.

Material berriekin eta sentsazio desberdinekin experimentatzea.

MARGOKETA

Lore tailerra

Dirigido a
LH
Responsable
extraeskolarrak@pdzikastola.net

Loreak eta landareak ezagutzeko eta urtaro bakoitzean nola aldatzen diren jakiteko pentsatutako jarduera.

Eskuekin lan egitea, material desberdinak erabiltzea eta konposizio koloristak egitea, banaka edo taldean.

Lore tailerrak

Danza moderna

Dirigido a
LH
Responsable
extraeskolarrak@pdzikastola.net

Ekintza honetan hip,hop, street dance, new style bezalako dantza urbanoak landuko dira.

Gorputz jabetasuna, musikaltasuna, disoziazioa, gorputz adierazpena eta talde lana lantzen dira.

Entzun, ikus eta oroimen koreografikoak garatzen dira, sormena ere sustatzen da.

Danza moderna

Antzerkia

Dirigido a
LH
Responsable
extraeskolarrak@pdzikastola.net

Antzerkiak beste rol batzuen bidez  emozioak adierazteko eta tensioak askatzeko beste tresna batzuk ematen dizkio ikasleari.

Oratoria garatzea eta jendaurrean hitz egiteko beldurra gainditzea, euskararen erabilera hobetuz.

 

Antzerkia

Abesbatza

Dirigido a
LH, DBH, BATX
Responsable
Ainhoa Sarriguren

Paz de Ziganda Ikastolako Abesbatzaren helburu nagusia musika koralaz disfrutatzea eta bere formakuntza zabaltzea da.

Ikastolako ekintza nagusienetan parte hartzeaz gain, kontzertuak eta elkartrukeak egiten ditu.

Abesbatzan abesteko sarrera froga bat egiten da urtero kurtso hasieran

 

Abesbatza

Euskal dantza

Dirigido a
HH, LH, DBH, BATX
Responsable
extraeskolarrak@pdzikastola.net

Sistema motorearen hobekuntza eta entzumena eta erritmoa ere lantzeko ekintza aproposa. 

Trebetasunak arintasun handiagoz garatzen dituztenekin eta urtean zehar hainbat jardueratara joateko konpromisoa hartzen dutenak Dantza taldeetan parte hartu dezakete.

Dantza

Adimen emozionala

Dirigido a
LH
Responsable
Txaro

Kaeru enpresako profesionalek emandakoak.

Tallerretan, dimentsio ezberdinak landuko dira, beharren arabera: lotsa, oldarkortasuna, “ez” esaten jakitea, defendatzea, gainerakoak errespetatzea, etabar, beraien konpetentzia kognitibo eta emozionalen garapena landuz.

Kaeru